Mr.O 2001 Übertragung im Internet

Deux

New member
Ich habe gerade folgendes auf der Flex Seite gelesen:

CYBERCAST FOR THE MASSES
Once again this year, FLEXonline.com will present a cybercast of the Mr. Olympia contest on October 27, 11 PM (Eastern time), 8 PM (Pacific time). Here are the pricing options for specific bandwidth:
300K: $15
100K: $10
56K: Free!
We’ll provide details on how to reserve your seat for the show soon. We’ll also be providing a chance for viewers to register their comments live during the cybercast. As a special bonus, FLEXonline will be presenting a live audio feed of the Mr. Olympia press conference on Thursday, October 25, at 3 PM (EST), 12 noon (PST). Hear all the smack before the big showdown — and there should be plenty of it.. This audio broadcast is absolutely FREE!
Don’t miss this opportunity to see the greatest bodybuilding show on earth. Check back for more details in the coming week.

Heisst wohl, dass man auf Live Bilder verzichten muss
frown.gif
Denn ich werde wohl kaum 10$ dafür bezahlen.
Aber die 56K Variante werd ich mir trotzdem antun - auch wenn man nicht viel erkennen wird...

------------------
You can't win?
Don't play!

A

Anzeige

Re: Mr.O 2001 Übertragung im Internet
oh zum Glück bin ich nicht der einziegste Mensch auf dieser Erde der noch einen 56 KB Modem hat! naja ich glaub nicht das du mit einen Modem viel siehst die server werden bestimmt überlasten sein wenn die anderen mit DSL und so connecten!

Hi,
ich habe leider auch noch ein 56k modem, ich werde es mir wohl auch antun und es mit 56k gucken, aber ich denke ich werde da nicht viel sehen. Weil wie EschwegerRapper schon sagt wird es alles überlastet sein.

Zurück
Oben