Vorwahrnung

Angi2

New member
Bald bin ich wieder bei euch, hier is es ja
momentan stink langweilig.:):cool:

in "alter Frische" mit lg Angi

A

Anzeige

Re: Vorwahrnung
Re: ned amoi ignorieren hot scho der herr korl gsogt!

herzi,du kennst mi doch und wasst, i kriag sofurt schwere depressionen ,wenn ma irgendwöche clowns bled kumman wuin:winke:
bist oba schnö dahoam gwesn!
hehe,mir foin die astln ob:)
bussi,klaus

Re: off topic

des nennt ma bauernfängerei! :winke: zuerst 3 wochen aufkochen für die neuen mitglieder und wennst die dran gwöhnt host gibt´s nix mehr!!! /phpapps/ubbthreads/images/icons/shocked.gif

http://www.iwolf.at/igel.gif

Re: off topic + scho gekärt;-))))

mir brauchn nur vorher aunruafn....am freitag gibts an solot mit putnstrafn,fü knofl und kernöl:)
XXX

kennan scho....

oba mir tendiern beide ned dazua,das ma uns vorschreibn lossn,wo ma wos schreibn...is jo a off-topic drüba gstaundn!
und ba dem gaunzn bledsinn,der uns den tog üba einfoiht,is sowieso bessa,wennst unsre postings ned lest:winke:
oba trotzdem,i bin a freindlicha menscha und bitte höflichst um entschuldigung:)
cheers,klaus

Tschuidichn........

plauderts solangs woits und wo ihr woits. War ja bloß, weil i moan, ihr sehgt's eich ja a privat (hob i wenigstens so verstandn), mei, und dann wissts im Forum aa immer no wos zom sogn........ und dann muass i moi ganz bläd sogn, dass i net woaß, wos "off topic" hoaßt. Is des jetz a Bildungslückn????
Gruß "Anonym"

nur ka hektik...

ergibt si afoch zeitweis,das an wos einfoid und wenn ma grod olle zwa im forum san,is es hoit bequema glei wos zum schreibn als zb ins mailprogramm zu wechsln....
und off topic hast afoch,das as posting ned zum thema passt,obwui i ma sicha bin,du wasst des recht guat:)!
schliessli is englisch fost sou a wichtige sproch wia steirisch:cool:
cheers,klaus

hä,hä, desderhalben schreib ich ja so

seit der Rechtschreibreform, kann doch eh
jeder schreiben wie er mag.:)

Vorwarnung-Vorwahrnung-Forwarnung-Forwahrnung, von
meiner wegen auch sooooo:). Wenn man's mit h schreibt,
dann ist es mehr Warnung. So eine tiefgründige Logig bin ich
wieder stolz auf mich.:)

lg Angi

A

Anzeige