Con cual os quedais???

Con cual os quedais relacion calidad

• EAS

Votos: 0 0,0%
  • WHEY ON

Votos: 13 81,3%
  • LABRADA V60

Votos: 0 0,0%
  • NITROTECH

Votos: 3 18,8%

• Votantes totales
    16
  • Encuesta cerrada .

Melotron

Empezando
Estas son las proteinas que he usado yo hasta la fecha, con cual os quedariais independientemente del precio, únicamente fijandose en calidad.

- WHEY DE ON
- LABRADA V60
- EAS MYOPRO
- NITROTECH

Yo personalmente por resultados me quedo con Nitrotech, y con segundo lugar Labrada, la whey de on no me dió resultado, y la EAS acabo de empezar con el y a ver que tal.

Estas son las proteinas que he usado yo hasta la fecha, con cual os quedariais independientemente del precio, únicamente fijandose en calidad.

- WHEY DE ON
- LABRADA V60
- EAS MYOPRO
- NITROTECH

Yo personalmente por resultados me quedo con Nitrotech, y con segundo lugar Labrada, la whey de on no me dió resultado, y la EAS acabo de empezar con el y a ver que tal.

Tengo una curiosidad: cuando te refieres a resultados, ¿qué es lo que quieres decir? ¿cómo notas esos "resultados"?

Pues resultados en cuanto a recuperación y resultados físicos. En cambio con Nitrotech si que he notado cambios, al igual que con Labrada V60.

Realmente que se espera de una proteina?

Pues resultados en cuanto a recuperación y resultados físicos. En cambio con Nitrotech si que he notado cambios, al igual que con Labrada V60.

Realmente que se espera de una proteina?

Quizas sea por que Nitro-tech no es una proteína pura, como lo es 100% Whey Gold Standard, ya que la Nitro lleva creatina.

Y pues ¿qué se espera de una proteína? en mi caso pues es llevar una nutrición requerida para el desarrollo, pero vamos que no se lo otorgaria solo a proteína (whey), es más, no creo que solo el whey haga la diferencia si el resto de tu nutrición no es idonea.

ah pues no sabia que llevaba creatina la Nitrotech, y que opinas de Labrada V60?¿, ahora mismo tomo EAS myopro, porque me la aconsejaron, pero la verdad que estoy algo cansado de no saber decidirme por la proteina.

ah pues no sabia que llevaba creatina la Nitrotech, y que opinas de Labrada V60?¿, ahora mismo tomo EAS myopro, porque me la aconsejaron, pero la verdad que estoy algo cansado de no saber decidirme por la proteina.

Es que también, vamos a ver, si tienes como opciones las que has puesto en tu encuesta, pues lo llevas algo dificil, ya que esas protes no son similares, me explico: la ON es proteína, la Nitro es prote+creatina, la V60 es una prote mixta, solo serían equiparables la EAS y ON, pero si me cuentas que, a tu parecer, te fue mejor con Nitro-Tech, pues ¿por qué quieres cambiar?

Does someone have an idea about Louisville, KY would be a good place

While i was scouting around at this page and find it to be highly beneficial. I would greatly appreciate almost any help.

Lately, Louisville has came about as a major center for the health care and healthcare sciences industrial sectors. Louisville has been main to breakthroughs in heart and hand surgical procedure as well as cancer cure. Several of the first man made cardiovascular system transplants were practiced in Louisville. Louisville's thriving downtown medical research campus includes the new $88 million rehabilitation heart, and a health and wellbeing sciences analysis and commercialization recreation area which, in alliance with the University of Louisville, has lured nearly 70 major people and researchers. Louisville might be also residence to Humana, 1 of the nation's major health insurance cover firms.

Louisville is home to numerous major companies and firms.

Does someone have an idea about Louisville was a cool location

My partner and i have been looking at this webpage and have found it to be surely helpful. I would really treasure any help.

Recently, Louisville has emerged as a major gathering place for the health care and professional medical sciences establishments. Louisville has been main to advancements in heart and hand surgical procedure as well as cancer treatment. A few of the first synthetic cardiovascular system transplants were executed in Louisville. Louisville's flourishing downtown medical research campus comprises of the fresh $Eighty-eight thousand rehab community, and a wellbeing sciences research and commercialization park which, in joint venture with the University of Louisville, has lured nearly 80 prime researchers and researchers. Louisville is usually also house to Humana, 1 of the nation's most significant health insurance coverage organizations.

Louisville is residence to a few major firms and organizations.

Does anyone think Louisville, KY is a trendy location

My partner and i was scouting around at this web-site and find it to be pretty helpful. I would greatly value all assistance.

Lately, Louisville has blossomed as a major gathering place for the health care and professional medical sciences industrial sectors. Louisville has been central to enhancements in heart and hand medical procedures as well as cancer medication. Quite a few of the first man made cardiovascular transplants were carried out in Louisville. Louisville's blooming downtown medical research grounds comprises of the unique $Eighty-eight million rehab community, and a well-being sciences investigation and commercialization park which, in conjunction with the University of Louisville, has lured nearly 70 main experts and objective. Louisville is also residence to Humana, 1 of the nation's largest health insurance coverage businesses.

Louisville is home to many major corporations and firms.

Atrás